niedziela, 20 lutego 2011

Pierwszy

10 komentarzy:

Zbyszek pisze...

Zapowiada się ciekawie... :)

kaprysia pisze...

Jestem:)

Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że stary nie zniknie :)

Wildrose pisze...

Zbyszek - to tylko kontynuacja poprzedniego, w ktorym miejsca zabraklo na zdjecia :)


Kaprysia - dziekuje :)

Ajka - nie zniknie, ale miejsca po prawie 5 latach zabraklo na zdjecia :)

wkraj pisze...

Nie wiedziałem, że jest takie ograniczenie. Ja zdjęcia umieszczam na innym serwerze, a na blogu są tylko łacza do nich.
Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Będę podziwiać i tu i tam :)) Pozdrawiam gorąco

Ataner pisze...

Ja limit przekroczylam dokladnie w rocznice dzialalnosci bloga.
Tutaj rowniez bede Cie odwiedzala :)

koty blog pisze...

Zgadzam się z komentarzem Zbyszka: zapowiada się ciekawie. Czekam na kolejne wpisy:)

Wildrose pisze...

Bardzo dziekuje za wizyty i ciesze sie, ze mnie znalezliscie :)

Unknown pisze...

Odkryłam go dopiero dzisiaj, aż mi wstyd :(