poniedziałek, 25 lipca 2011

Letnia łąka




15 komentarzy:

Ola pisze...

oj, ładnie, te pierwsze kwiatki będą zawsze mi się z dzieciństwem kojarzyc:)

Anonimowy pisze...

Pięknie. Takie widoki lubimy najbardziej.
Pozdrowienia serdeczne.

Barbara Bastamb pisze...

Lato kocham za taką własnie łąkę....

Aleksandra P. pisze...

kocham się w takich obrazkach:)

Espresso pisze...

Przepięknie,kolorowo!
Oby lato trwało jak najdłużej.

Unknown pisze...

Piękna łąka i motyle. Szkoda, że lato jest takie ulotne.
Mam nadzieję, że powróci takimi widokami.
Aktualnie to chyba bardziej jesień i to późną mamy.
Świetnie uchwyciłaś tę letnią łąkę.

pozdr.Vslv

issa pisze...

FANTASTYCZNE ZDJĘCIA - LUBIE TAKIE KLIMATY :) POZDRAWIAM

Ori pisze...

Pięknie pokazałaś tę łąkę i z lekką nutką melancholii... To moje ulubione klimaciki:-) Pozdrawiam serdecznie

Ataner pisze...

Zpachnialo latem, fantastycznie uchwycilas motyle.

marinik pisze...

ech... rozmarzylem sie.
:)))))))

wkraj pisze...

Bardzo letnie widoki, nie to co u mnie za oknem od kilku dni :-(

Zbyszek pisze...

Gratuluję wytrwałości w fotografowaniu motylków, mi zawsze uciekają:(

olaasia pisze...

Piekne zdjecia i swietny blog . Cos w sam raz dla mnie , napewno bede obswrwowac . Pozdrawiam cieplo !

Anna Babij FOTOturystycznie pisze...

piękne zdjęcia, pozwolę sobie tu zaglądać:)
pozdrawiam

Wildrose pisze...

Bardzo dziekuje za mile slowa, ciesze sie, ze sie moja łaka za oknem podoba, czasem trafia sie taki letni dzien jak ten na zdjeciach, ale jest ich tak malo tego lata!