piątek, 15 lipca 2011

Miasto nad Motławą






9 komentarzy:

Barbara Bastamb pisze...

Ślicznie pokazałać to urocze miasto...pozdrawiam...

Robert Trzciński pisze...

O rany... Jak ja dawno nie komentowałem nic na Twoim blogu, zresztą ocknąłem się dopiero niedawno, że masz drugi...

Co do Gdańska - ostatnio nie miałem okazji zobaczyć go dokładniej, ale niebawem ruszam znowu. Motława fajna jest...!

Ola pisze...

Piękny Gdańsk, dawno nie byłam...

Anonimowy pisze...

I ja dawno w Gdańsku nie byłam.
To cudowne miasto.
Co roku obiecuję sobie, że chociaż na Jarmark Dominikański pojadę na troszkę - nie wychodzi.
Może jeszcze się uda?
Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

Anonimowy pisze...

z tym miastem lacze najmilsze wspomnienia z dziecinstwa, milo powspominac :) artdeco

Wildrose pisze...

Bastamb - piekne miasto to tylko pstrykac a potem nie wiadomo co wstawic na blog...
dziekuje i pozdrawiam :)


Robert - ano dawno Cie nie widzialam, milo, ze mnie znalazles :_

Warto do Gdanska wpasc ale nie wiem czy lato to dobry pomysl, dzikie tlumy wszedzie, kolejnym razem musze jakos o innej porze tam podjechac :)
Pozdrawiam :)

Ola - no wlasnie, a moze kolejnym razem weekendowy wypad do Gdanska sobie zrobicie?

Jolanta - na jarmark to ja nie polecam, to dopiero tlumy dzikie, ale teraz tez tloczno za to pieknie kolorowo :)
Pozdrawiam :)

Artdeco -to sie ciesze ze przywolalam Twoje wspomnienia :)

wkraj pisze...

Kiedyś dość często odwiedzałem Gdańsk, chyba pora powrócić. No ale to najwcześniej za rok.
Pozdrawiam i dziękuję za przypomnienie widoków z tego miasta.

Anonimowy pisze...

Pomarzyć to ja zawsze mogę...
Póki co to nie mam możliwości pojechania, a tak bym chciała...
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowe wieści z mojego regionu:))

4 Strony Świata pisze...

Bardzo ładnie pokazałaś miasto.