niedziela, 28 sierpnia 2011

Kaszubska atrakcja turystyczna!






18 komentarzy:

Grzegorz pisze...

Ciekawe miejsce, niewątpliwie atrakcja turystyczna, szkoda Aniu, że nie piszesz o miejscówce. Musiałem "zagooglować", teraz wiem, że to Gniewino :)
Czy takich dinozaurów jest tam więcej? Pytam bo w Solcu Kujawskim jest taki Jurassic Park z prawdziwego zdarzenia, choć dinozaury są też tylko sztuczne :) Szkoda! Mało fotek czuję niedosyt :)

Anonimowy pisze...

Wiesz Grzesiu, nie bylo dobrego swiatla, zdjecia z gory wyszly nieciekawe, wiec ich nie zalaczam.
Dinozaury sa trzy jeden duzy i dwa mniejsze i tez nie jestem zadowolona z tych zdjec, ktore zrobilam... poza tym jak kogos zainteresuje to miejsce to zawsze znajdzie wiadomosci z necie :)
Ja tylko zasygnalizowalam :)

Espresso pisze...

Podobna wieża jest w Stuttgardzie...i też z widokiem na park :)
Co do dinozaurów to w Zatorze jest Dinozatorland.Coraz więcej ich w Polsce pojawia.Ja jeszcze w żadnym nie byłam.

Grzegorz pisze...

No tak, godz.15,30 to jeszcze troszkę wcześnie w sierpniu. Aniu, wnioskuję, że jesteś na urlopie (ja od 16.08 do 4.09), jeśli tak, to miłego jego spędzenia życzę w dobrym świetle :)
Szkoda, że do Rzymu aż 1500km :)
Serdeczności :)

Anonimowy pisze...

Parków z dinozaurami jest chyba w Polsce sporo.W kieleckim jest w Bałtowie - ogromny, połączony z wieloma innymi atrakcjami głównie dla dzieci.Zwiedzanie jest bardzo męczące. Nie brakuje jednak takich osób, które po prostu się tym pasjonują - bez względu na wiek.No to chyba dobrze, że są.
Mnie bardzo podoba się kaszubskie oko.Fajny widok musi z niego być.
Pozdrawiam:))

Zbyszek pisze...

Ciekawe miejsce, warte zobaczenia. Mi też ostatnio sierpniowe słońce namieszało w aparacie. Pozdrawiam:)

wkraj pisze...

Byłem dwa lata temu. Miejsce na pewno atrakcyjne, poza tym znajduje się obok górnego zbiornika elektrowni szczytowo-pompowej w Żarnowcu. Z wieży jest na to sztuczne jezioro ładny widok. Ciekawe miejsce dla wypoczywających nad morzem w okolicach Krokowej - w przypadku gorszej aury idealne miejsce na jednodniowy wypad.

Mażena pisze...

Jej piękne co polskie ale "szkoda, że do Rzymu 1500 km"
Moje dziecko już duże i raczej wyrosło z dinozaurów; a dorosłych "wpuszczają"?
Ciekawy ten kilometromierz. Myślałam, że do Ankary dalej.

Anonimowy pisze...

Espresso -tutaj jest malutko dinozaurow, trzy zaledwie pewnie, zeby dzieci tez mialy atrakcje, bo jednak wejscie czy wjazd na wieze to dla doroslych gratka!

Grzesiu - dziekuje, ja juz koncze powoli urlop, ale Tobie zycze milego urlopowania i pogody :)

Jolanta - tam u Was jest potezny park tutaj malutki, w zasadzie zaden tylko trzy figurki tych zwierzy, zeby dzieci mialy co robic :)
Pozdrawiam :)

Zbyszek - ach mnie sie po prostu rozkalibrowaly obiektywy i trzeba by je dac do serwisu, ale jakos nie mam po drodze...

Wkraj - no moze atrakcyjne, ale trzeba w pgode trafic no i dobre slonce, jak ja bylam bylo za goraco i w powietrzu unosilo sie za duzo pary wodnej wiec zdjecia nie wyszly tylko te z bliska...
Moze jeszcze sie tam kiedys wybiore i bede miala naprawiony obiektyw albo kupie nowy to i zdjecia beda lepsze!

Mazena - faktycznie, szkoda, ze Rzymu tak daleko... z Ankara to chyba cos nie tak, albo to po prostu w linii prostej :)
Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

bardzo ubogie mi sie to wydaje, chyba zbyt duzo widzialam takich atrakcji za granicami

...byłem i widziałem... jerzy-foto.blogspot.com pisze...

co to? trochę wygląda jak ośrodek szkolenia kosmonautów... :-)))

Margarytka pisze...

Bardzie ciekawe. Atrakcja przyciągająca, pewnie należałoby się tam wybrać :D

Anonimowy pisze...

Zapraszam na spacer po kamiennych schodkach:))

Białe nad czerwonym pisze...

Jeśli chodzi o dinozaury, to zdecydowanie rządzi Bałtów. Fajne atrakcje dla dzieciaków w każdym wieku, a i dorosły się nie zanudzi.

Wildrose pisze...

Blogniedzielny - no ubogie owszem, jak wszystko w tym kraju, ale juz cos jest. Na takiej zapyzialej prowincji to jakas atrakcja jest :)

Jerzy - no troche tak to wyglada :) Dobre porownanie :)

Margarytka - ja bylam przejazdem wiec weszlam, ale specjalnie bym sie tam nie pchala bo i nie ma po co, szczerze mowiac!

Jolanta - dziekuje za zaproszenie :)

Wildrose pisze...

Biale Nad Czerwonym - slyszalam o tym miejscu ale nie bylam nigdy, pewnie masz racje, ze fajne miejsce... jednak tu na Kaszubach jakos powoli takie atrakcje powstaja (moze biedne okolice) ale dziwne, ze nigdzie zadnej reklamy w moich stronach nie ma, wiec bylam widzialam i wklejam zdjecia!

Barbara Bastamb pisze...

Ciekawe miejsca pokazujesz....pozdrawiam...

Robert Trzciński pisze...

Hm, sztucznych dinozaurów widzę, że w naszym kraju jest coraz więcej :-)