poniedziałek, 24 października 2011

Fiołeczki




21 komentarzy:

Mażena pisze...

Fiołki afrykańskie są takie cudowne, bo tak długo pozwalają cieszyć oczy swoimi kwiatkami. Miałam pokaźną kolorystycznie kolekcję, ale po urlopie część została zalana, przez nadgorliwego podlewacza!
Twoje urocze, dbaj o nie. teraz jest specjalna odżywka dla tych kwiatków, choć nie są specjalnie wymagające.

Espresso pisze...

Śliczne!
Wyglądają,jakby były posypane brokacikiem :)

Barbara Bastamb pisze...

Co za piękności....śliczne makro, nie mogę się napatrzeć....

bradley pisze...

ręce same klaszczą kiedy oczy widzą takie kwiatuszki :)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Przepiękne, tchnie wiosną i od razu się cieplej robi.
Super ujęcia.
Serdeczności.

Unknown pisze...

Hej!
fajne te fiołki, a właściwie fotki fiołków. Mój typ to fotka Nr 2

pozdr.Vslv

Ola pisze...

fajne!

wkraj pisze...

Takie małe kwiatki, a tyle przyjemności. Dbaj o nie. Zdjęcia bardzo udane.

Zbyszek pisze...

Znakomite makro. A czy to fiołki można jeść, bo coś mi się obiło o uszki:)

ikroopka pisze...

Zamknęłaś 'wagę'?

Aleksandra P. pisze...

bardzo wdzięczne kwiatuszki

kaprysia pisze...

Śliczne, ale chyba szkodzą kotom, a już na pewno kot szkodzi fiołkom, w związku z powyższym nie posiadam, ale przynajmniej oko nacieszę Twoimi:)Jak zwykle śliczne zdjęcia:)
Pozdrawiam:)

kaprysia pisze...

Mam zablokowany dostęp do Twojego drugiego bloga. Czy już mnie tam nie chcesz, czy ja jestem gamoń internetowy? Napisz szczerze poproszę:)Niezależnie od tego co napiszesz nadal bardzo serdecznie Cię pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Bardzo sie ciesze, ze moje fioleczki sie podobaja :)


Ikroopko i Kaprysiu - blog "Waga..." - po prostu jest zamkniety!!!
Za dlugo by tu pisac o przyczynach... nie wiem czy bede go jeszcze prowadzila.

I ja pozdrawiam Was serdecznie :)

Ataner pisze...

Wild! twoje fioleczki sa przepieknej urody - ale co sie dzieje, nie moge wejsc ns Twoj drugi blog.
Napisz do mnie´, pozdrawiam:)

ikroopka pisze...

Uuu, szkoda, lubię Twoje pisanie;(
nie zamierzasz prowadzić 'zakluczonego', jak mawiają na Kaszubach?
:)

Anonimowy pisze...

Fiołki przecudnej urody!!!
No, nareszcie uporządkowałam swoje miejsce blogowe.Mogłam umieścić odnośniki.Tamte blogi ktoś mi zniszczył, nie wiem dlaczego. Po pewnym czasie próbowałam założyć blog w tej witrynie i historia się powtórzyła. Do tego stopnia, że musiałam likwidować adres i zakładać zupełnie nowy.Nie dałam jednak za wygraną.Nowy adres, nowe albumy Picasa, wszystko nowe...O blogu na razie nie ma mowy, trochę też zraziłam się do tej witryny. Spotkała mnie tutaj wielka przykrość. Ale nie poddaję się i zapraszam Cię bardzo serdecznie.
Pozdrawiam cieplutko:))

Anonimowy pisze...

Ikroopko - na razie chyba nie bede pisac, jakby co, dam znac!


Jolu - bardzo Ci wspolczuje i Wiesz nie jestes jedyna, juz pisaly tu niektore dziewczyny, ze im blogi polikwidowano albo zadano przeslania kserokopii dowodow osobistych, ze sa dorosle!! Jakies bzdury kompletne!

Serdecznie pozdrawiam!

lipoooo pisze...

ciekawe ujęcia ;)

Wiesław Zięba pisze...

Ładne są Twoje fiołeczki. Jak akwarele.

Anonimowy pisze...

Prześliczne niczym kwiaty królowej śniegu :) Pozdrawiam gorąco