poniedziałek, 21 listopada 2011

Gdynia




16 komentarzy:

Zbyszek pisze...

Ciekawe miejskie panoramy. Pozdrawiam

Barbara Bastamb pisze...

Byłam dawno temu, ładnie pokazałaś....pozdrawiam...

Unknown pisze...

Gdynia teraz taka nawet kolorowa... Nie to, co kiedyś.

Ewa - Margarytka pisze...

Piękne panoramy! Uwielbiam Gdynię od zawsze. Jeśli nie w Warszawie chciałabym mieszkać właśnie tam. To takie piękne miasto. I morze i wzgórza i rzeczki. Sporo czasu spędziłam w Gdyni na Witominie i zawsze z przyjemnością tam wracam :)

Anonimowy pisze...

A gdzie Ty weszłaś tak wysoko:)))???. Bardzo ładnie tak z góry wygląda Gdynia.
Pozdrawiamy.

Wildrose pisze...

Oj weszlam weszlam, mam kolezanke w centrum gdyni, ktora mieszka bardzo wysoko. Niestety te wysokosciowce nie dodaja uroku miastu a wrecz przeciwnie!

Ja tez bywam gosciem w Gdyni i jak jestem a cos sie uda pstryknac to z przyjemnoscia pstrykam!
Dziekuje :)

Jolanta pisze...

Portowe dźwigi mieszają się z zabudowaniami.Fajnie to wygląda....
Pozdrówka:))

Ola pisze...

fajna rozległa panorama!

wkraj pisze...

Gdynia nam pięknieje, ładnie to pokazałaś.
Pozdrawiam.

ikroopka pisze...

Gdynię znam głównie z perspektywy samochodu, niestety, choc pare razy i per pedes przemierzałam;)

Margaux pisze...

w zasadzie to zadne ladne miasto .... Ale zdjecia wygladaja za to ciekawie :)) pozdrawiam cieplutko

Teuvo Vehkalahti pisze...

Greetings from Finland. This blog is nice to explore, through other countries, people, culture and nature. Come and you look at pictures Teuvo blog and tell all your friends that they too would look Teuvo photos to your country's flag would rise higher than the blog my flag collection. Thank you Teuvo Vehkalahti Finland

lewym okiem pisze...

a ja sie poskarze bo.... twoj drugi blog jest zastrzezony i nie moge wejsc :( :( co prawda mam tam swoje konto ale zapomnialam do niecho hasla :( :( :( i co teraz nie moge cie czytac buuuuu

Wildrose pisze...

Dziekuje, thanks :)

Moj drugi blog na bloxie zamkniety, moze kiedys jeszcze tam wroce, tymczasem jestem tylko tutaj :)

Yacek pisze...

Piękne miasto, byłem tam bardzo dawno, na pewno sporo się zmieniło...

Grzegorz pisze...

Rośnie w górę Gdynia. Za moich czasów najwyższymi obiektami były żurawie i dźwigi portowe. Najdłuższą ulicą, była ulica Czerwonych Kosynierów a od Bałtyku jak wiało - tak wieje. Dzięki za przypomnienie mi widoku, tak uroczego i sympatycznego miasta. Pozdrawiam :)