wtorek, 10 stycznia 2012

Kropla




20 komentarzy:

Barbara Bastamb pisze...

Świetne ujęcie...pozdrawiam...

kaprysia pisze...

Piękna! Dobry masz zoom. Pozdrawiam:)

ikroopka pisze...

Ooo, dla mnie nadal marzenie ściętej głowy:(
:)

Espresso pisze...

Genialne!Gratuluję:)

Unknown pisze...

Witam,
świetne te krople, chyba o poranku, bo jeszcze lekko zmrożone.

pozdr.Vslv

Unknown pisze...

Brawo :)

Mażena pisze...

Oj piękne!

Zbyszek pisze...

Świetne krople.

Agni pisze...

Zachwycajace !

Grzegorz pisze...

Wspaniałe te kropelki w Twoim wykonaniu. Podobają mi się! Szczególnie zdjęcie pierwsze za
niebywały ornament i piękne pastelowe tło. W zdjęciu drugim, doszukują się odbić jakiś postaci, choć być może to tylko złudzenie. Muszę Cię Aniu z zazdrością pochwalić, za umiejętność wyszukania sobie fotograficznej zimowej niszy i sposób w jaki ją przedstawiasz. Bardzo mi się podobają takie zdjęcia, jest w tym trochę fantastyki, improwizacji i abstrakcji. Każdy, może się doszukać w nich tego, co chce zobaczyć i o to chodzi.
Szkoda, że to nie dla mnie, nie mam tyle cierpliwości, no i odpowiedniego sprzętu - bo to podstawa. Pozdrawiam serdecznie z podziwem :)

olaasia pisze...

Piekne ujecie :)

Caddicus Caddi pisze...

Byłoby też fajnie, gdybyś tak ustawiła szablon, by można dawać pluski. A tak to tu daje dużego PLUSA:)

Wildrose pisze...

Bardzo dziekuje i ciesze sie, ze moje poranne kropelki podobaja sie :)

wkraj pisze...

Ładnie eksperymentujesz. Bardzo mi się podobają Twoje kropelki.
Pozdrawiam.

Yba pisze...

Jakie cudne kropelki!
Brawo!

Mażena pisze...

Oglądam te Twoją kroplę i podziwiam i nie wiedziałam, że tyle nierówności może być na tak małej powierzchni!

PS. do Florencji, może razem, choć dziś nie wiem jak, ale watro oswajać kierunek.

Anonimowy pisze...

Jaka ona piękna ...brak mi słów ... Pozdrawiam gorąco

Pchełka pisze...

mnie się nigdy nie udało takich kropli uwiecznić...Gratuluję!

Anonimowy pisze...

Inspirujące.

Anonimowy pisze...

Śliczne !!!
Pozdrawiam cieplutko:))