czwartek, 15 marca 2012

Na rabatce





16 komentarzy:

Espresso pisze...

Nareszcie przyroda budzi się do życia :)

ikroopka pisze...

Wiosna, wiosna?
i 'image' zmieniłaś na wiosenny, widzę;)
pozdrawiam z wciąż zimowej Szklarskiej:)))

Aneta pisze...

śliczne!
a to już z tegorocznej wiosny?

Grzegorz pisze...

To jest chyba mała mistyfikacja Aniu, te kwiatki to chyba pod szkłem rosą, ale są milutkie.Pozdrawiam!

Barbara Bastamb pisze...

Wiosna, wiosna-czekam bardzo na jej przyjście, piękne kwiaty....pozdrawiam...

wkraj pisze...

Zaraz czuję się lepiej. Pewnie za tydzień wszyscy już ją poczujemy i powitamy jak należy.
Pozdrawiam

Zbyszek pisze...

Wiosna!!! Czuć ja na zdjęciach i na blogu. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Jaka cudna wiosenka:))))))))
Ja wróciłam po przejściach jak chyba wiesz.Poprzednie blogi (bo miałam ich dwa) zostały zniszczone doszczętnie. Polegało to zniszczenie na tym, że znikły mi wszystkie zdjęcia z blogów. odczekałam rok, zmieniłam wszystko łącznie z pocztą i na razie jest OK!
Nie dochodziłam kto i dlaczego mi to zrobił.Może teraz będzie dobrze?
Pozdrawiam bardzo cieplutko:))

Anonimowy pisze...

Wiosna, wiosna, wiosna. Jakże miły widok dla oka i ukojenie dla serca.
Pozdrawiamy.

Unknown pisze...

Hej!
no to masz już kolorową wiosnę i możesz się wyżywać foto-wiosennie.
U nas na wyspie dalej dmucha chłodem od morza i jest bardziej szaro, niż wiosennie.
pozdr.Vslv

Unknown pisze...

To już taj fajosko na twojej działce?
Zazdroszczę...

Ola pisze...

U ciebie już prawdziwa wiosna!

życie & podróże
gotowanie

Mażena pisze...

Zielone tło komentarzy - wiosna.
Kwiaty takie nie realne, takie piękne! takie wiosenne! Kto je posadził?

ZielonaMila pisze...

Fantastyczne,prawdziwa wiosna. Pozdrawiam

Monica pisze...

Ach, jak dobrze, że już wiosna idzie :)

Pozdrawiam serdecznie!

Ewa - Margarytka pisze...

Mam nadzieję, że te wszystkie wiosenne posty tak zaczają, ze będzie już ciepło i słonecznie :)