sobota, 24 marca 2012

Nareszcie słoneczko!



16 komentarzy:

Ola pisze...

fajnie się wygrzewać!

życie & podróże
gotowanie

ikroopka pisze...

Takiemu to dobrze;)

Mażena pisze...

Świetny jest!
Mój kot wyszukuje wszelkie plamy słońca, sprawdza parapety, układa się i przenosi wraz z wędrującym słońcem. Wygrzewa kości, czyli zwierzęta tak mają!

Unknown pisze...

Identiko, jak moja Pestka! Szuka promieni słońca, by się wylegiwać:)

Barbara Bastamb pisze...

No tak, nie ma to jak słoneczko, uwielbiam jak zagląda do domu a piesek cudny i jak mu milutko....pozdrawiam....

Zbyszek pisze...

Ale mu przyjemnie, moja rodzina ma identycznego psa, brat ksero :)

Unknown pisze...

Pieskie życie :) czymże zasłużył sobie na sesję :P
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Oj jak mi cieplutko:))))

Agni pisze...

Wszyscy go potrzebujemy, zwlaszcza po takiej zimie .

wkraj pisze...

Widać, że spragniony słońca

ZielonaMila pisze...

Drugie zdjęcie jest zniewalające. Pozdrawiam

Ataner pisze...

Piesek piekny, nie pochwalilas sie tym przystojniakiem.
MOj kot tez wyleguje sie na oknie i chwyta promienie sloneczne.
Pozdrawiam:)

Grzegorz pisze...

Aniu Twój piesek myśli już o kwietniu i wygrzewa swoje kości. Jak poczuje zew krwi, to bądź tak dobra i otwórz mu furteczkę :)

Anonimowy pisze...

Ale mu dobrze:))))

Ewa pisze...

Fajna psinka :)

Manitou pisze...

Słodki widok ;-) Moja psina robi tak samo, jak tylko słońce zaświeci, już leży pod oknem balkonowym i się wygrzewa.