czwartek, 26 lipca 2012

Gdynia







9 komentarzy:

Barbara Bastamb pisze...

Ja ja dawno tam byłam....ale piękne miasto i pięknie przez Ciebie pokazane....pozdrawiam...

Ola pisze...

ale rój plażowiczów!

Unknown pisze...

Lato pełną parą :) w sumie nigdy w Gdyni nie byłem, z tego co widać na Twoich zdjęciach to chyba warto się tam wybrać :D

Unknown pisze...

Tłoku ci tam dostatek:-)

wkraj pisze...

Ładnie prezentujesz to miasto. Ten wysoki budynek przy plaży ma jakieś przeznaczenie?

Wildrose pisze...

Ten wysoki budynek to slynne gdynskie Sea Towers, sa tam biura rozmaitych firm i bardzo drogie apartamenty. Wspanialy widok na okolice i morze :)
http://www.seatowers.pl/

Anonimowy pisze...

Moja Gdynia... ale będę się upierać, że bez tego drapacza była ładniejsza :))) Pozdrawiam gorąco

roztoczanski pisze...

Jak byłem tam w maju, to plaża nie był tak zatłoczona ;)

Nawet zaliczyłem dziesięciominutowe zwiedzanie okrętu podwodnego, na które trzeba było czekać dwie i pół godziny :)

Grzegorz pisze...

Od dziś już chyba tłoku na plażach zatoki nie będzie z powodu występującej sinicy. Nie mają szczęścia te trójmiejskie plaże - szkoda. Zdjęcia wprost widokówkowe. Pozdrawiam!