niedziela, 29 lipca 2012

Krótki spacer po Wejherowie




18 komentarzy:

Wiesław Zięba pisze...

Nigdy nie byłem w Wejherowie, ale z Twoich pięknych zdjęć widać, że warto to miejsce odwiedzić.

Szczypta Kasi pisze...

W dzieciństwie co roku przejeżdżałam przez Wejherowo. Kojarzę z nim czołg stojący przy skrzyżowaniu. Nie byłam tam już chyba 10 lat jak nie dłużej

Unknown pisze...

Upał sprawił, że niewielu ludzi na ulicach.
Podoba mi się to stare i zniszczone domostwo. takie miejsca zawsze przyciągały mój wzrok i uwagę:-)

Unknown pisze...

Bardzo barwne i zadbane miasteczko.

ikroopka pisze...

Już mi brak.

wkraj pisze...

Ładny spacer, lubię Wejherowo i mam miłe wspomnienia.
Pozdrawiam

Barbara Bastamb pisze...

Śliczna fontanna i kwiaty..

Zbyszek pisze...

Piękne miasto, chmury jak malowane.

Ola pisze...

Przepiękne zdjęcia, piękne kolory, nie spodziewałam się, że tam tak ładnie!

życie & podróże
gotowanie

Mażena pisze...

Jak ja dawno nie byłam nad morzem. Wejherowo i okolice szczególnie lubię. Piękny rynek. śliczne zdjęcia.

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne ujęcia :)- nie tylko tego co piękne i kolorowe, ale i obdrapane, stare, zaniedbane...
Przyjemnie jest oglądać "swoje" miasto!
Pozdrawiam - Frytkal
PS. Wejherowo leży w woj. pomorskim :)

artdeco pisze...

spedzalam tam czesto wakacje, ale nic mi sie nie przypomina (no moze tylko te dwa ostatnie zdjecia) :)

Wildrose pisze...

Ojej, nie wiem skad to kujawsko-pomorskie sie wzielo :)
Dzieki za informacje!

Ataner pisze...

Widze, ze wreszcie kolory zaczynaja goscic na naszych polskich ulicach.
Niebo zjawiskowe:)

kaprysia pisze...

I znowu byłam niedaleko, a do Wejherowa jakoś nie dojechaliśmy. Szykuję się za to do posta o kaszubskich miastach i miasteczkach, bo urokliwe niezwykle:) Pozdrawiam:)

Pchełka pisze...

Pierwsze zdjęcie przepiękne!! Kolory super i fajne ujęcie..Pozdrawiam..A.

Anonimowy pisze...

Jak kolorowo :)

Juliana pisze...

Thanks for excursion!
Nice pictures!
Have a great Sunday!

xoxo, Juliana
[pjhappies.blogspot.com]