piątek, 28 grudnia 2012

Poświąteczne smakowitości






12 komentarzy:

Mażena pisze...

Oj, ile pracy a jakie piękne!

Anonimowy pisze...

Mmmmmmmmm!
A u mnie bida w tym roku, bardzo skromne Święta w bardzo małym gronie, ze słodkości tylko drożdżowe i makowiec, za którymi nie przepadam. Tęsknię za piernikiem mojej Ś.P. babci... tego smaku nie da się powtórzyć!

Unknown pisze...

Dzisiaj to ino zielona herbata. Słodkości i insze pyszności mnie się nie imają:-)

Anna Babij FOTOturystycznie pisze...

Wszystko pięknie i pysznie wygląda, tylko jakoś już jeść się nie chce :) pozdrawiam serdecznie

wkraj pisze...

U nas się mówi, że teraz będziemy maszkiecić, aż te pyszności znikną. A to jeszcze trochę potrwa, przynajmniej do Trzech Króli.

Pozdrawiam

Ola pisze...

po proszę to drugie ze zdjęcia:)

Gosia-Stare Pianino pisze...

U mnie też tego dużo zostało:))Ładne i smakowite zdjęcia, pozdrawiam serdecznie:)

Zbyszek pisze...

Takie smakołyki też lubię, szczególnie te poświąteczne :)

Avelina pisze...

Bardzo kuszące smakołyki :)

Barbara Bastamb pisze...

Mam mały przesyt ale Twoje pyszności pobudziły moje kubki smakowe....sama nie wiem czym się poczęstować, wszystko pysznie wygląda....pozdrawiam i szampańskiej zabawy Sylwestrowej Ci życzę...

Anonimowy pisze...

Jakie wspaniałe!
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Wiesław Zięba pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku. Spełnienia marzeń.