środa, 3 kwietnia 2013

Poświąteczne Wejherowo






11 komentarzy:

Jolanta pisze...

W Wejherowie tak jak wszędzie: zima!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Monica pisze...

Fajne jajo! Ale zimsko - niefajne ;)

oskka pisze...

Bardzo ładne miasteczko, podobają mi się te kamieniczki! Ps. U nas jajka nie było :)

wkraj pisze...

Byłem latem, i wolę takie jak zapamiętałem. Fajna fotka z tą pisanką :)

Barbara Bastamb pisze...

Fajnie wygląda jajo na tle śniegu, ładne widoki ale ja wolę już bez śniegu, u mnie to dopiero nasypało, w ciągu całej zimy tyle nie było co teraz, pierwszy raz dzisiaj przemoczyłam buty, gdzie ta upragniona wisenka?...pozdrawiam Cię cieplutko....

Zbyszek pisze...

Czyli zima trzyma.
Ale spacer piękny i kolorowy.
I jajko, super.
Pozdrawiam :)

Avelina pisze...

Fajne macie jajko. Pięknie wygląda miasto. Pozdrawiam :)

Linda pisze...

Wonderful photos.

Mażena pisze...

Ale czuć Święta, tylko spacerowicze nie dopisali!

The Dark Passenger pisze...

Pisanka wymiata :)

tomek pisze...

Patrząc na zdjęcia trudno uwierzyć że to wielkanoc była ;)

To jajko najlepsze jest :)