czwartek, 9 maja 2013

Zanim spadnie deszcz






13 komentarzy:

Barbara Bastamb pisze...

Białe kwiecie cudne, pięknie uchwycone, u mnie już nie ma, właśnie po deszczach, nawet nie zrobiłam fotki...pozdrawiam Kaszuby...

ikroopka pisze...

Wiosna jest jednak piękna, a na pewno - optymistycznie nastrajająca;)

rutka922 pisze...

Fajne kolory, widać wiosnę!

Avelina pisze...

Pięknie kwitną drzewa, wiosna w pełni. :)

Unknown pisze...

no pięknie okwiecone drzewa, świetnie uchwycone. Cieszą oko :)

kaprysia pisze...

Ojej jakie cudne:) Tez miałam robić, bo pod oknem zakwitła cudnie różowa jabłonka, ale chyba dam spokój, bo Twoje i tak ładniejsze:))) Pozdrawiam:)

wkraj pisze...

Bardzo wiosenne kadry :)

Anonimowy pisze...

Wiosna jest cudna!!!
Miłego weekendu życzę:)))

Eithne pisze...

Uwielbiam wiosenne kwitnace drzewa, mam lekka obsesję przy ich fotografowaniu. A pierwsze zdjęcie bardzo, ale to bardzo mi sie podoba! :) Pozdrawiam.

Espresso pisze...

Cudownie,rześko,pachnąco...
Pozdrawiam serdecznie :)

Mażena pisze...

Takie piękne ale takie ulotne !

Kris Beskidzki pisze...

Prz urocze kwiatuszki napawające optymizmem.
Pozdrawiam. :)

ZielonaMila pisze...

Piękne kwiaty, wiosna to cudowna pora roku:) Pozdrawiam